Jesi li pravi muškarac?

7 Feb

By Agron

Moderno društvo je sakrilo suštinu onoga što znači biti pravi muškarac.Kao rezultat imate “muškarce” koji su uspješni na papiru, koji maju kuću, nešto novca, finu odjeću, lijep namještaj, i odlične ukuse, ali ne mogu jebati lijepe žene.Ne moram vam pričati o sranjima koje nose današnji muškarci, kao neku vrstu obrnute prirodne selekcije da bi zadovoljili moderne feminističke prohtjeve.Dugo i ozbiljno sam razmišljao o kvalitetima koje čine pravog muškarca,  i došao do dva esencijalna.

1.Mogućnost da jebe kad želi.Ako ne možete jebati više žena, vi niste pravi muškarac, čisto i jasno.Ako se ne možeš pariti sa superiornim genima onda samo štetiš ljudskoj vrsti, i trebaš biti eutaniziran.Šta drugo je bitnije za  opstanak ljudske vrste od jebanja? Ništa.

Bilo je  vrijeme kada nisam jebao ništa, kada sam bio beskorisni parazit na planeti, ali onda sam naučio i sada širim svoje sjeme okolo.Istina je nisam imao djecu (koliko znam), ali uz malu promjenu to je lagano ostvarljivo.Sva je vjerovatnoća da će moja ljudska sudbina biti dostignuta vrlo skoro.

2.Lična snaga.Možeš li odbraniti svoju krv kad sranje dođe? Možeš li zaštiti sebe od napadača? U suprotnom nisi pravi muškarac.Lična snaga dolazi u dvije forme:samopouzdanje kao izraz stava i fizička snaga da ga iznese.Ako se previjaš na najmanjem povjetarcu onda nisi opremljen za život, i trebaš biti uništen.Mada sam nisam supermen,  spreman sam se boriti do smrti ako moje biće bude ugroženo ili dovedeno u pitanje.

Muškarac se postaje, a ne rađa.Ako odbiješ put pravog muškarca,  i odabereš onaj polovičnog mužjaka kao 90% naše vrste danas,  onda i ne zaslužuješ privilegije poput sexa i respekta.Ja ne mogu zamisliti svoj život bez i jednog od ovo dvoje.

 

 

One Response to “Jesi li pravi muškarac?”

  1. Pravi jebac July 10, 2013 at 7:22 am #

    Odjebi sroljo

Leave a comment

agronp

lifestyle blog

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.